הדמיות לאריחי פורצלן דמוי עץ בהשראת אוסף החביות Ceramiche Refin

חברות רבות משתמשות בהדמיות תלת מימד ככלי להמחיש לנו בצורה מוחשית את הטקסטורה הסופית בבחירת  חומרי חיפוי וריצוף, כאשר אנו ניגשים לתכנון של  חלל רחצה או מגורים ממולץ לבצע הדמייה תלת מימד עם דגש על הטקטורה והמרקמים אותם אנו רוצים לקבל בביצוע.

אוסף החביות של Ceramiche Refin נתן השראה לאריחי גרניט פורצלן בדוגמא של לוחות עץ , לדוגמא חביות המשמשות להזדקנות היינות . זמן רב ניסו חברות רבות לשחזר טקסטורה של פרקט מקסים, ברמה גבוהה. האפקטים המיוחדים שנוצרו על ידי ההתגבשות של הסוכרים נצפו לאורך החריצים בין לוחות העץ. חומר טבעי זה בהשראת לוחות קרמיקה העכשוויים אלה עם טוויסט רטרו: המרקמים, סימוני התבואה וגוונים לעורר את המראה השחוק והזדקנות של היינות ומשקאות חריפים בתוך החביות.

שימושים ויישומים :

מגורים , עיצוב פנים כולל חללים רטובים, ציבורי .
תכונות 
מבט חם של לוחות עץ.

 

האריחים עוברים תהליך ISO 9001 תהליך אשר הייצור כפוף לבקרה קפדנית לחומרים באיכות גבוהה ביותר.

 אנו מאמינים כי הדמית תלת מימד ממוחשבת מאפשרת לאדריכל לתכנן בצורה יעילה יותר, מוחשית יותר ומביאה עמה קבלת החלטות "חכמה" יותר בשלל אלמנטים חשובים כגון חומרים, טקסטורות , פתחים כגון חלונות ודלתות, חומרי גמר, חיפוי וסוגי ריצוף.

הדמיית תלת מימד מיועדת למספר גורמים עיקריים ביניהם לקוחות פרטים המתכננים בית, דירת חלומות,  או אלו אשר קיבלו החלטה בדבר שיפוץ הנכס ומעוניינים לראות מבעוד מועד כיצד יראה הפרויקט שלהם מבעד לשרטוטי התכנון המפורטים שהופקו ע"י אדריכל הפרויקט שלהם.