שינויי דיירים / תכנון ועיצוב ברכישת נכס חדש / בנייה מה חשוב לדעת!

כאשר מתכננים לבנות או לקנות דירה מקבלן בשלב התכנון כלומר שהפרויקט "על הנייר" טרם התחלת הבניה או בשלבי התחלת הבנייה (שלב יציקת היסודות), ניתן לבצע שינויים/שדרוגים ועיצוב חללי הפנים , על מנת להתאים את הבית לצרכים ולרצונות שלכם.

תהליך תכנון החללים מצריך מחשבה, ידע וניסיון על מנת להתאים וליצור סביבה חמה, תומכת, מכילה ופרודוקטיבית עבור דיירי הבית, כל זאת כמובן בתוך המעטפת הקיימת (קירות החוץ). תכנון נכון של חלל הפנים בהתחשב במגבלות הקיימות בתוך החלל (קירות ועמודים תומכים, מערכות הבניין, צנרת ביוב ראשית וכו').

חשוב מאוד שבהליך התכנון יילקחו בחשבון תכנון מערכת החשמל, המים, מיזוג האוויר וצרכי הבית לנוחות מירבית.

את החומרים לעבודות הגמר נתחיל לבדוק ולהזמין בשלב מוקדם יחסית על מנת לא לעכב את רצף העבודה, המטבח (ארונות ושיש), חומרים שונים (ריצופים, גבס וכו') והאביזרים השונים (דלתות מזגנים וכו'), נוכל לבחור ממיטב אנשי המקצוע שעובדים מולי או אנשי מקצוע אחרים שתבחרו בעצמכם ובלווי אישי וצמוד שלי על מנת שלא ישכח שום פרט בפרויקט.

אז איך מתחילים?

1.  המפגש הראשון יהיה מפגש הכרות, במפגש זה אקשיב, אלמד, ואשמע מה הם הצרכים שלכם, התקציב לפרויקט ואיך אתם מדמיינים את בית החלומות שלכם.

2. בדיקת מפרט המכר, התכניות הקיימות והאפשרויות לשינוי, בדיקת השטח, בשלב זה אתכנן מספר סקיצות אשר עליהן נדון ביחד ונבחר את התכנון הטוב ביותר עבורכם.

3. את התוכנית שלנו יש לעביר לקבלן על מנת לקבל הצעת מחיר לשינויים, התמחור יתבצע לפי מחירון ושיטת תמחור של הקבלן ( רצוי ומקובל בשוק לפי מחירון "דקל" שינויים ) בד"כ ע"י מתאם שינויי דיירים מטעם הקבלן.

גם כאן אני נכנסת לתמונה על מנת לחסוך לכם הרבה כסף! עפ"י הצעת המחיר נחליט אלו שינויים יבצע הקבלן ואלו יבוצעו רק לאחר קבלת המפתח.
אתם תגלו כי החסכון בשלב זה הוא גדול מאוד אם מבינים את התמחורים ושיטות החישוב של הקבלן.
בסיום התהליך הזה הקבלן מתחיל בעבודה ואנו מתפנים לשלב הבא.

4. יוצאים לקניות!! לאחר שבחרנו תוכנית נתחיל בבחירות: מטבח ריצופים, כלים סנטרים, דלתות וכו'. נסייר אצל ספקים ובאולמות התצוגה, תקבלו הסבר וייעוץ וביחד נגיע לבחירות הטובות והמתאימות עבורכם..

5. הקבלן מסיים את עבודתו וכאן אנחנו נכנסים לנושא הפיקוח שחשוב מאוד! להשלמות ולעבודות הגמר הקטנות להשלמת הבית עד אשר יהיה מוכן לכניסת הדיירים החדשים.

6. אופציה נוספת היא טרם הכניסה לבית לעבור ולקבל את חבילת "ההום סטיילינג", בחבילה זו תקבלו עזרה ותכנון בעיצוב לבית, סטייל, אבזור ובחירות רהיטים,צבעים, נברשות ומנורות וכל דבר עד לפרט הקטן ביותר, "הום סטיילינג" מקצועי ונכון יביא איתו בית פרודוקטיבי ונוח לכל דיירי הבית.

ומכאן, נשאר לכם רק להנות מתוצאה מושלמת!